Reklamacje
Staramy się, aby sprzedawane przez nas produkty były najwyższej jakości oraz wolne od wad fizycznych i prawych. Jeżeli jednak zakupiony przez Ciebie produkt nie spełnia tych wymagań, masz prawo do zgłoszenia reklamacji.
Zgodnie z powszechnie obowiązującymi przepisami prawa każdy produkt zakupiony w naszym sklepie jest objęty 2-letnią rękojmią.
W celu zgłoszenia reklamacji możesz skorzystać z przykładowego formularza reklamacyjnego do pobrania.
Jak zgłosić reklamację?
Reklamację z tytułu wady zakupionego produktu możesz złożyć:
1) Bezpośrednio w naszym sklepie stacjonarnym - w tym celu zabierz ze sobą reklamowany produkt, dowód zakupu (np. paragon, fakturę VAT) i na miejscu dopełnimy wszelkich formalności.
Adres sklepu stacjonarnego:
Sklep TUPTUŚ (Obuwie dziecięce)
Ul. Daszyńskiego 2D
62-300 Września
2) Drogą wysyłkową na poniższy adres - w paczce należy umieścić reklamowany produkt, dowód zakupu oraz wypełniony formularz reklamacyjny.
Sklep TUPTUŚ (Obuwie dziecięce)
Ul. Daszyńskiego 2D
62-300 Września
Pamiętaj, że nie przyjmujemy przesyłek za pobraniem.
Reklamacja zostanie rozpatrzona niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia dostarczenia przesyłki z reklamowanym produktem.