Reklamacje

Staramy się, aby sprzedawane przez nas produkty były najwyższej jakości oraz wolne od wad fizycznych i prawych. Jeżeli jednak zakupiony przez Ciebie produkt nie spełnia tych wymagań, masz prawo do zgłoszenia reklamacji.
Zgodnie z powszechnie obowiązującymi przepisami prawa każdy produkt zakupiony w naszym sklepie jest objęty 2-letnią rękojmią.


W celu zgłoszenia reklamacji możesz skorzystać z przykładowego formularza reklamacyjnego do pobrania.


Jak zgłosić reklamację?


Reklamację z tytułu wady zakupionego produktu możesz złożyć:


1) Bezpośrednio w naszym sklepie stacjonarnym - w tym celu zabierz ze sobą reklamowany produkt, dowód zakupu (np. paragon, fakturę VAT) i na miejscu dopełnimy wszelkich formalności.


Adres sklepu stacjonarnego:


Sklep TUPTUŚ (Obuwie dziecięce)
Ul. Daszyńskiego 2D
62-300 Września

2) Drogą wysyłkową na poniższy adres - w paczce należy umieścić reklamowany produkt, dowód zakupu oraz wypełniony formularz reklamacyjny.

Sklep TUPTUŚ (Obuwie dziecięce)
Ul. Daszyńskiego 2D
62-300 Września

Pamiętaj, że nie przyjmujemy przesyłek za pobraniem.

Reklamacja zostanie rozpatrzona niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia dostarczenia przesyłki z reklamowanym produktem.